baby, talk is cheap

Tog som vanligt 180 timmar innan man hittade en bh i rätt storlek, men en svart och tråkig fick följa med mig hem, ett par svarta hankypankys också. Efter vi varit på stan tog vi bussen hem till Elina, vi la oss i sängen och somnade lite snabbt. Väldigt skönt, är ju typ sjuk, så känner mig helt seg i kroppen och orkar inte röra mig. Kändes hemskt jobbigt när vi skulle knata upp till konsum och köpa plättar. Vart ju inte bättre av att det är svin kallt ute. När vi kom tillbak hoppade hon i duschen och jag la mig i sängen och dog lite. Satt framför datorn också.

Mamma hämtade mig vid halv åtta. Kom hem och satt mig i köksbordet med Adam och Burcken och drack lite kaffe och pratade. Sen när dom for slängde jag mig i sängen och vela bara dö. Äckligt ont i magen, + skallen och halsen.

Nu ska jag gå och testa en tunika (typ?) som jag fått av Åsa. Vet inte om du läser min blogg, men tack iaf! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0