I can be the one

Trodde jag skulle vara pigg idag. Men nej. Var lik förbannat lika trött som alltid. Så vid halv fem slängde jag in handduken och tog mig en liten tupplur. Vaknade sedan vid sju av att Adam kom och tände lampan. Finns det något mer störande? Bra sätt att väcka någon på dock. Gick iaf ner och åt lite, och sen tänkte jag ta bussen till Ida som gick halv ungefär. Men hon svarade inte i telefon så gissar på att hon somnat. Kanske var lika bra, måste städa mitt rum. Kläder över allt. Misstänker nästan att jordbävningen i Haiti skedde i mitt rum.. Sen ska jag iaf plugga So också. Måste ju vara ett duktig barn (hora) i min kära "familj" som vi så fint har på So'n.

Nu ska jag fortsätta ladda ner låtar och fundera på hur jag ska göra med mitt hår imorgon. Sen ska jag börja städa lite.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0