If you just could hold me in your arms

Jag och Elina begav oss mot skolan redan vid åtta. Även fast vi började halv tio egentligen. Fanns ändå ingenting att göra hemma, var helt hyper men kunde inte leva om eftersom Adam legade och sov. Skolan var jobbig iaf, hade ingen som helst koncentration och var helt yr och mådde svin illa och trodde jag skulle spy vilken sekund som helst. Det var då jag och Elina beslutade oss för att fara till frasses och köpa strips. Robin följde med som sällskap. Kände mig genast bättre efter lite mat. Vi for tillbaks till skolan och hade lite lektioner. Vid tre kände jag mig trött och sur, så jag for hem och gick och la mig och sov tills sex, då Ida ringde och väckte mig.

Mamma körde mig till henne och där var Zorba och Jocke. Vi tog det lugnt, pratade bara osv. Alla var sjukt trötta eftersom det inte är många som sovit nånting inatt. Verkar som hela Gällivare var uppe hela natten. Zorba for hem vid nio, och Jocke for vid tio. Jag och Ida satt och pratade massa och sen vid 11 körde hennes mamma hem mig. Jag hoppade i duschen och nu ska jag gå och blåsa håret, sen ska jag fan i mig sova!

Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0