In this crazy life and through these crazy times, its you,

Jag känner panik, ångest, frustration, ilska. Och alla andra möjliga känslor. Allt detta gör att jag sitter här, i mitt mörka rum, och skakar som aldrig förr. Med en klump i magen lyssnar jag på alla möjliga sorters depp musik. Jag vet att jag gjort fel, och att det inte är första gången heller. Jag vet att du vill se mig lida. Och jag vet att du kommer se till att jag gör det. Du är redan på väg att göra det. Och jag kan inte stoppa dig. Jag kan inte säga att jag hatar dig och vara så jävla förbannad på dig för det du tänker göra nu, även om det är så jag känner. Men jag kan inte säga nånting, för jag gjort precis likadant. Det enda jag kan göra, och har tillåtelse att göra är att gråta. Men det är inte tillräckligt. Det måste finnas något annat att göra. Vet inte vad bara.. Det gör ont, ont överallt. Min kropp sviker mig och jag vill bara lägga mig ner och skrika, skrika ut allt. Jag vet att jag har svikit dig, och jag vet vad som kommer hända nu. Men jag vill inte inse, jag vill inte veta. Jag orkar inte.

Ska gå ut, eller lägga mig i sängen och dö eller något nu. Vad som helst. Tänker iaf inte sitta här mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0