lala

elina: det är inte min stil att springa till bussen
jag: det är inte såå gaybloggaahh style..



hahhaa, så jävla roligt.



Förövrigt så har jag varit med Elina hela dagen typ. Vi for och solade vid sex någongång. Sen for vi med bussen till coop och köpte chips och dipp och bullens pilsnerkorv. For hem till Elinas pappa och slog igång Paranormal Activity. Efter vi hade kikat den gick hon och jag hit i kylan. Äckligt kallt ute. Kom hit vid halv tolv kanske. Sen dess har vi inte gjort så mycket, målat naglarna i alla olika färger på varje nagel, kollat tretton och kikat tv. Nu snart ska vi börja gå mot bussen och fara till coop och fixa hårfärg. Sen blir det att färga håret på henne.

Förstår inte hur jag orkar vara uppe nu. Somnade kring 11 imorse, och sov till typ fyra. Hade sett fram emot en tidig kväll, men det gick åt helvete. Men så går det. Nu ska jag gå och kissaaaa.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0