My new nickname is “you idiot”

Nu har klockan börjat närma sig nio, och än är jag vaken. Fortfarande sjukt trött. Vad har jag gjort för att fördriva tiden? Jo, stoppat en extra madrass på min säng (lovely), bytt sängkläder, bytt gardiner, duschat, städat lite grann. Ah, sånt där roligt. Har rökt på tok för mycket också, försöker vara smart och vara sparsam, men varje gång jag velar mellan att ta en cigg eller inte, tänker jag alltid "äsch, wtf, har ju inte betalat för dom här". Är ju dock sant, men kanske inte så logiskt. Men så är det.

Nu ska jag faktist gå och föna håret, sen ska jag nog försöka sova. Rummet mittemot ser väldigt inbjudande ut. Får se hur det blir med den saken. Skulle inte förvåna mig om jag går ut och springer eller något.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0