onödigt lång lista

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
robin

Vad står det?:
du e snygg ;)

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
robin

Vad står det?:
hörru älsk?

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
liam

Vad står det?:
a, vi skulle ute och göra massa o sen hem o ut o massa o sen kväll o släcka o kolla film o mysa, knulla sen sova, m sen lika dant dagen efter o efter o allt (a) <3

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH kolla i skolkatalogen på mina brallor och dom där snörena det ser ut som en kuk hahahahahahahaha

Vem har skrivit det?
robin

Från vem har du mest meddelanden?
liam

Från när är ditt äldsta meddelande?
6 januari

Vem skrev det och vad står det?
liam: bra för om du är de är jag de me <3

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
har du hört en mörkhyad prata finska? :)

Vem har skickat det?
emil

Vad står det i ditt nionde sms?
Du skulle inte vara så sjukt jävla gullig att ta mig i röven? Ne skojja xD men att du hade kunnat fixa snus åt mig imorgon. Asså jag pallar snart inte mer :( känn dig inte tvingad xd hahah


Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en som följde me temat

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
dead by april - what can i say

Hur många sms har du i din inkorg?
343

Vad står det i ditt tjugonde sms nerifrån och vem är det i från?
ida: varför tomt :( tycker vi ska ha sex snack (a)

Vad står det i ditt åttonde sms?
är ute. själv babe?

Är din 20:de kontakt en av dina bästa vänner?
fanny kyrö, nej, men när jag var liten flicka var hon de :)

Gillar du nr 5?
bobbis, som vän, ja

Har du varit i hop med nr 1?
anton landström, hahaha nej!

Har du hånglat med nr 25?
hingsten, nej

Har du suttit i samma bil som nr 3?
Anton tapani, ja

Vad har din mobil för färg?
rosa

Slutligen, var detta testet ett av de roligaste?
verkligen inte, men bra tidsfördriv

Kommentarer
Postat av: Kaimaia

Incredible site!

2011-01-26 @ 16:15:33
URL: http://kaimaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0