What you give is what you get

Skön skoldag. Var glad, och vi slutade redan kvart i två. Eller halv två för min och Elinas del. För vi skulle med bussen till coop. Kirrade lite hårfärg och vi har varit på dollar och skaffat oss ett gäng hårsaker. Alltid bra att ha. Käkat på frasses har vi också gjort. När vi kom till Elina färgade jag hennes hår. Lite små roligt vart det ju. Imorn ska vi färga mitt, men vet inte hur jag ska göra. Får se.. Mamma hämtade mig vid fem och gick och duschade då.

Just nu sitter jag och tittar paradise hotel och försöker hålla mig vaken. Blir en tidig kväll idag med tanke på mina två timmars sömn inatt. Härligt. Ska nog slänga mig i sängen redan vid 9-10. Längtar redan.

Nä, nu ska jag fortsätta med mitt tittande, sen ska jag nog slå igång en film eller något. Bara jag inte somnar.
puss


   haha, rolig spegel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0