When I thought he was mine, she caught him by the mouth

m i s s l y c k a t

Jag gick och la mig då som sagt, och jag vaknade först nu. Lyckat, verkligen. Eftersom Ida hatar min sms signal är jag så snäll så jag sätter på ljudlöst, mindre bra när man ska sova. Har varken hört mina 23 samtal, eller mina 12 sms. Vet dock att jag har pratat med Bobbis, men vad vi prata om är helt oklart. Säkert om snus. Men får hoppas jag inte lovat han något nu. Hur jag ska kunna somna ikväll blir säkert lite problematiskt, kanske bra det. Kan väl trötta sönder min hjärna med lite text om lågkonjukturer osv.

Annars sitter jag och funderar lite på den här lilla åkturen ner till södrasverige som Ida så fint har planerat. Velat tid ett tag nu, och kan fara dit på fredag. Skulle bli sjukt kul. Träffa lite människor osv. Får väl se vad som händer, jag och Elina hade ju planerat att fara till Öjebyn också, pengarna räcker dock inte till båda.

Nä, nu ska jag fortsätta här.
puss
Kommentarer
Postat av: greger gurka

&eh ofta man inte skriver blogg på svengsaka ?

2010-01-26 @ 12:13:29
Postat av: amanda

isac, retard, skriver ju på svenska :D

2010-01-26 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0