-

elina bög, kolla min kommentar på förra inlägget

Efter att jag hade haft kramkalas med mina fina päron och efter att dom födade mig med tacos fixade jag mig lite snabbt och sen körde Adam mig till Viktor. Där var Crille och Isabelle också och vi gjorde inte så mycket, Verro kom dit också och vi kika simpsons, och pratade lite. Sen for vi till konungen och satt hos han och pratade med han och batman och Jerser. Viktor gjorde hål i Jerses ögonbryn och han den jävla pussyn höll på att svimma och trodde han skulle spy och allt var det nu var. Sen föll han ihop på golvet och klagade. Haha, han ville supa sig full innan han skulle trycka hål. Vojvoj. Efter vi hade varit där ett tag gick jag, Crille och Viktor på coop i regnet och köpte en dricka. Crille pratade med keebab i telefon så jag och Viktor roade oss med att berätta kuliga saker. Försökte berätta om mitt och elinas "ta bort smuts, låtsas klia" incident men det tyckte han inte alls var roligt. Man måste helt enkelt ha varit där för att kunna as garva som vi gjorde. Vi gick tillbak till Viktor sen igen och tog det banans bara. Sen körde Crille hem mig och nu tänkte jag tvätta bort mitt smink och lägga mig i sängen eller något, känner mig sjukt trött. Eller känner och känner, är sjukt trött. Man sover inte bra i en iskall kupé som hoppar och studsar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0