16 juli

Inatt var ingen kul natt. Vaknade vid sju tror jag? Och bara stor grät över en dröm. Sen när jag vaknade imorse kommer jag inte ihåg nånting alls från den typ. Kände bara att jag fortfarande var ledsen. Sjukt var det. Men nu har det gått över. Mysdiesel kom och myste med mig så då gick det över. He-he, min tjockis katt.

Iaf så regnar det ute, och det är inte så jävla roligt. Känner förtillfället inte för att göra nånting alls idag, bara sitta hemma och ta det lugnt. Men känner jag mig rätt kommer jag ändå höra av mig till någon, är nog inte den personen som sitter hemma och gör ingenting. Är hellre med någon annan och gör ingenting.

Nånå, nu ska jag gå ut och röka en halv cigg, för ifall jag stannar inne idag, så måste jag klara mig hela kvällen på 3 cigg. Om jag inte drar in till Gällivare och köper, men det tvivlar jag stort på.
kösssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0