22 juli

Somnade kring tre inatt, var så jävla trött, så fort jag stoppade mobilen under kudden och blundade så somnade jag. Sen kom mamma och pappa in och väckte mig vid sju innan dom for på jobbet och gratta mig lite, var helt död så minns ingenting. Bara att pappa sa att han lämnade en present på golvet. Sen vid tre vaknade jag av att det damp plingade på dörren, höll på att dö. Var så jävla trött, men jag gick ner och öppnade dörren och såg att Kim och Viktoria var där. Fick ett grattis stumpan och sen pratade vi lite, sen for dom för min bror var inte hemma. Sen när jag kom upp öppnade jag presenten och såg att det var en dator. Vafan tänkte jag, trodde inte det skulle bli någon eftersom pappa har fått betala alla adams jävla böter och nu efter allt dom hänt. Men ao. Gick iaf in på facebook och svarade på alla nya 38 gratulationer.

Nu ska jag hoppa i duschen osv och prata lite med Kim och dom som kom hit igen.
pussss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0