24 juli

Har tydligen varit asbra väder idag. Men själv har man sovit bort hela dagen och vaknade kring fyra, halv fem av att mamma kom och la sig på mig. Skulle ha klivit upp då Kim kom och väckte mig, men jag somnade fort om, gissar att han kom hit kring tolv. Ah, iaf så legade jag kvar i sängen ett tag och kände mig typ sjukt besviken, efter ett tag gick jag och duschade. Sen mat och fix osv. Sen drog jag och Elina på viking och köpte cigg och sen for vi till Viktor och åt tårta, lillpojken fyller ju år idag :) Sen resten av dagen har varit lite komplicerad, blev sur där ett tag, sen gick det över och allt blev frid och fröjd, hehe. Sen blev det damp där ute med brottning och backflips och hela tjosan. Sen for Elina hem och jag och Keebab, Hosse och Marre knata till manuella och käka en pizza, sen hade vi sjuka samtal på vägen hem. Hur det kändes för en tjej att bli kåt och hur vi vill ha det och massa sånt där skit. Trevligt trevligt. Vid tre for jag hem och nu sitter jag i sängen och ska hämta lite dricka och tvätta bort sminket och sen tänkte jag slå igång en film eller något.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0