28 juli

Hade ju gaaanska så många missade samtal imorse. Har både ringt på hem telefonen och på mobilen. Slog av ljudet på mobilen för orkade verkligen inte kliva upp då jag somnade kring nio imorse. Men kring fem tror jag klockan var kom mamma och väckte mig, som vanligt kommer hon och lägger sig på mig och blev skit sur för hade världens mensvärk. Gick dock över direkt. Klev iaf upp och hoppade i duschen direkt, sen for jag till Elina och vi drog på viking och sen till Zorbis. Sen for vi + crille till konung och var med han, jerser och linea. Sen gjorde vi ingenting och jag och Elina drog till henne och fetta och kolla biggest loser med hennes papi. Sen vid tre drog jag hem.
För tillfället sitter jag och försöker lista ut varför det står att jag måste formatera om disk f när jag tänker föra över bilder osv.. Cp telefon, fel att vara normal >< Så förtillfället sitter jag och för över alla mina viktiga grejer till pappas telefon, kult liv. Nånå, nu ska jag ladda ner lite movies och samtidigt slå igång nånting. Sen ska jag väl vara vaken till 9 igen och sova till 5. Kul liv, nu när dom har lovat ryssvärme här uppe -.-
pusssssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0