fett jävla tidsfördriv

Vad blir ditt namn baklänges? adnama
Har du gjort en snöängel i år? nej, eller vet inte, kanske?
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? aldrig legat på sjukhus ><
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja.
Tycker du att sengångare är söta? dom är så här fula att dom blir söta
Har du någon gång testat karate? nej, inte det ;o
Första sporten du gick på? ridning ^^
Minimorötter eller pommes frites? alternativ nummer två
Vad längtar du mest till just nu? ja, just för tillfället så tills jag somnar
Hur gammal har du tänkt bli? vet inte, vill inte bli gammal.
Har du haft vattkoppor? nej, fel att få ;oo
Vad drömde du inatt? om jag hade vetat, hade jag berättat
Vilken tv-serie är bäst? one three hill
Vad åt du senast? en böööllaaaah
Höga eller låga strumpor? normalt långa
Vad är du mest rädd för i hela världen? öh... i hela vida världen så känns det ju lite fjuttigt att säga fötter och spindlar, men det är det enda jag kan komma på just nu. våldtäcksmän och mördare är också ganska läskiga dock
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland, ja
Vad har du för färg på ditt påslakan?rosa och vitt
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? natte
Är du mörkrädd? ja, oftast (a) fast beror mycket på vart jag är.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? ne, aldrig, usch vad äckligt -.-
Riktig gran eller plastgran? riktig ofc
Tänt eller släckt när du ska sova? det ska vara kolsvart! ;D
Godaste drickan till frukosten?brukar inte äta frukost, men juice eller oboy isf ;D
Vill du bli president? nej
Har du spelat tjej i en teater?brukar inte vara med i teatrar
Duscha eller bada? duscha
Har du gråtit i skolan nån gång?ja, det har jag
Hur tar du dig till jobbet?jobbar inte
Har du någonsin sminkat dig som punkare?hahaha ja, var liten, och arg på mina föräldrar och hängde upp lappar på dörren och väggarna som det stod död på, och att jag skulle ta mitt liv osv
Sjunger du på toa?har hänt, brukar sätta på musik ibland :o
Vilken färg har din jacka?svart
Använder du långkallingar? nej, verkligen inte
Är du höjdrädd?nej, inte det
Vilket land vill du åka till?kan inte skillnaden på land och städer så tänker inte yttra mig
Vad var det senaste som fick dig att skratta?ett par bilder
Vad ska du göra NU? ska nog ge ett nytt försök till att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0