i ett nötskal

HAHA, måste bara berätta en fin incident som hände tidigare idag hos Verro. Vi tre skulle gå ut och möta kebab (som är en jävla hora för hon sa att hon skulle vara borta fem veckor men hon var bara borta fyra för hon skulle överraska oss och skrev helt random att hon var i gällivare, jävla kebabmunk), så stod jag och Elina i hallen och då sa hon " slå mig med skon, eller neeeee, gör inte det" så då tänkte jag bara; ah vafan hon sa ju att jag skulle göra det. Så då slog jag henne och så gick jag därifrån och hon försökte sparka mig men jag kom undan, sen drog hon mig skit hårt i håret så då drog jag tillbak sen höll vi på att slåss hur länge som helst kändes det som. Det värsta var att det var helt jävla seriöst också. Satt och skrek jävla fitta åt varandra och allt vad det nu var. Sen tappa Elina sitt öronhänge och sa typ: men ååh störd du är mitt öronhänge for ut, hjälp och leta. Så börja vi leta det där och börja asgarva. Ungefär samma sak hände på Öland också, dock inte lika allvarligt. Haha, inte helt hundra ibland.

Nåånå. Sen for iaf jag, Elina, Crille och Hedvig hem till Zorba och rökte vattenpipa tills huvudet inte orkade mer. Nu ska jag, som har tänkt att bli så smal och börja banta gå och hämta dricka och min dipp och fläska sönder framför en porrfilm, HEHE.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0