I'm still alive but i'm barely breathing

Har hänt massa och ingenting idag. Mamma körde mig till keebab vart Crille också var. Vi satt där och prata och rökte ett tag bara och sen for vi till konung, och där var han, Linea, Jerser och nån kille och någon annan tjej. Vi satt bara och filosofera ett tag sen drog vi + My och Jossi till coop och lekte lite. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Blev sjukt sugen på en rocky så jag, Crille och Keebab hoppa på mopparna och åkte till manuella men sorgligt nog var det stängt. Blev lite ledsen i ögat där. Var jävligt hungrig och sjukt sugen. Sen kom Johanna och Johanna och hämtade upp mig och körde hem mig, nu tänkte jag fixa lite mat i kistan och hoppas att jag inte får mensvärk, sen ska jag slå på la gigolo eller vad tusan den nu heter, fast tydligen knullade dom bara i den filmen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0