listaaao

Plats: i min säng
Tillstånd: t-r-ö-t-t!
I fickorna: har inga byxor på mig
Vad händer ikväll: ska vara med elinis
Vad åt du senast: en mackaaa
Vem ringde du senast: johanna
Vem mailade du senast: brukar inte maila
Roligast förra veckan: ja det vette
Favoritläsk: colaa,
Favoritmynt: 10
Sämsta grannen: ingen antar jag, brukar inte träffa dom ;D
Bästa ingrediensen i en god gryta: grytor smakar bajs, oavsett
Frisyren: oborstat, oplattat, knullruffs osv
Hur mår du nu: jovisst, det är bra
Vilken låt lyssnade du senast på: dom hade mycket att säga
Vad vill du ha för hårfärg: vet inte, men har tänkt att färga bort mitt blonda till veckan iaf ;)) elina du vet vad som väntar dig nu.
Vad tycker du om att äta: choklad :b
Har du lyssnat på nåt annat nu: jo, kylplattarn..
Vem ska du gifta dig med: om jag nu ska gifta mig.. :G
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: haha, nej
Idrottar du: i sömnen endast
Tycker du om att ligga på stranden och sola: nja
Är du med i nåt crew: oej ;D
Vad har du på dig idag/kväll: just nu så bara trosor
Har du växt något det här året: det tror jag inte
Vilket år har varit ditt bästa: måste nog vara 2009
Vad ser du fram emot: tills liam flyttar ;DDDD om det nu blir
Vad har du ångest inför: att det är typ en månad kvar av sommarlovet..
Hur långt hår har du: längre än axlarna iaf
Är du nöjd med det: nja
Går du i skolan så mycket som du ska: jaaa, skolkar aldrig :)
Vad har du för betyg i svenska?: vg
Och engelska: g
Och matte: G
Vlket är ditt sämsta ämne: no
Har du en bra klass:  hade, jodå
Vad ligger på ditt databord just nu: damm
Varför blev du arg senast du var det: lite grejs bara
Hur ofta städar du: inte så ofta som jag borde :D
Hur ser stolen som du sitter på ut: sitter inte på någon stol, såvida den inte är osynlig
Hur luktar du nu: gissar att jag luktar som hon den dära amanda nysjö
Vad ska du göra i helgen: ska väl umgås osv
Skojade du med ovanstående svar: hahahaah, nej ;D
Är du romantisk: nej, ;D
Vilket tvprogram såg du på senast: jims värld ;DD
Får du/din familj hög telefonräkning: nej, inte på hemtfn
När dansade du senast: igår kanske?;b
Drömålder: 20
Ditt bästa internettips: har inget ;o
Senast köpta pryl(ar): ciggisar
Sex just nu: sure ;)
Keps eller mössa: Mössa
Kängor eller pumps: pumps
Pannkakor eller plättar: plättar
Dvd eller vhs: dvd
Vem borde skaffa skunk: keebab :D
Favoritserie: one three hill ftw ;D
Har du någonsin färgat ditt hår svart: jovisst
Kött eller inte: kött fifan
Vinter eller sommar: sommar
Skåne eller norrland: skååne
Kaffe eller läsk: haha >< dricka :)
Brukar du gå på Mcdonalds: niix
Eminem eller Britney Spears: eminem
Favoritposen: hahah, jadu, ;D
Vilket är ditt favorit-tevespel: vet inte ;o
Vilket är ditt favorit-dataspel: spelar aldrig dataspel
Hamburgare eller pizza: Pizza
Tv eller radio: Tv
Plugga eller jobba: inget (a)
Kan du köra bil: hahah, nja, har inga större förväntningar
Vad tycker du är fult: en jävla massa

nu ska jag slå igång en film och sen sova, förhoppningsvis! ;o
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0