why dont you play louder


crille, hedvig, och en isabelle i min famn ;D

hedvig och crilleboiboi :D:D

hedvig, zorbis och crille

coool ;)

hahah, så ful

sexy kebub

orkar inte lägga in mer bilder, men kvällen var helt sjuk, jag skojar inte. Jag har blåsor under fötterna eftersom jag gick och mötte Elina utan skor. Dock åkte jag moppe med Nemo på dit vägen i 140 blås kändes det som. Ingen förmåga alls att hålla i mig heller. Flög i värsta hoppet och hoppades på att jag skulle hamna rätt på moppen. Iaf så blev jag helt blöt om fötterna efter att ha gått i vattenpölar osv. Sen har vi haft det trevlans iaf. Före tolv någon gång blev vi utslängda därifrån och jag och Elina och Kebubben gick till coop och efter vägen vet jag inte riktigt vad som hände, vi hade läskigt seriöst samtal där. Kan ju behövas det också ibland -v- Sen fortsatte jag och Elina och gick med henne till Bäcken ungefär, sen fortsatte jag min vandring själv, var så hungrig och törstig och trött på att gå och trött överhuvudtaget så jag la mig på backen där. Haha hojja. Nu ska jag gå och slå sönder mitt huvud som inte är att leka med, sen ska jag lägga mig i min underbara säng och nanna sönder och hoppas att jag inte ska vakna mitt i natten och gråta.
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0