-

Jag har gjort precis alla grejer som jag hade på min fina lista här nedanför. Mycket duktigt gjort. Hela dagen idag har förövrigt varit jobbig, har sovit typ två timmar, och sen har jag mest bara varit död osv. Har suttit hos viktor med några och tagit det piano.

Imorn har jag tänkt att vakna kring 11. Så jag hinner duscha och packa ner det sista osv. Sen åker vi 4-5 härliga (not) timmar i en bil. Och Burck ska med så kommer bli helvettes trångt. Speciellt när vi bara har en liten A4. Och så ska vi ha fetdiesels jävla bur också. Ojoj.

Nåja. Har inte tid att skriva. Ska ut och träffa Simon en liten sväng, sen ska jag march pannkaka ner i säng!
pösssssssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0