1 juni

Har ju då varit i Luleå idag. Fick hem lite grejer. Var helt jävla slut i benen där. Först åkte vi båt när vi kom dit. Till en början var det väl roligt, men turen var för lång och båten gick typ 35km/h.. Har väl varit najs där annars. På ditvägen sov jag typ hela vägen, men tillbaka hade jag ont i huvudet och lala så kunde inte sova. Var social med min roliga klass. Som var helt kåta.. Skojar inte. När vi kom hem fixade jag mig lite snabbt bara, och sen for jag ut.





Idag har jag varit rolig har -  pratat skånska (-v-) större delen av dagen, lekt lebb, skrivit gumman till en kille utan att jag själv ens visste det typ.. och sen något mer, men kommer inte på det nu, HIHI.
puss
Kommentarer
Postat av: Silasvilja

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-02-03 @ 09:07:20
URL: http://silasvilja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0