13 juni

Vilken busig dag :) eller så inte. Har regnat hela dagen så mycket kan man väl inte säga att vi har gjort. Har typ suttis hos Zorba hela kvällen. Sen vid 11 fick vi nå ryck att fara till malmberget och springa över poolen. Men som vanligt trillar elina och tvingar mig och Zorbis att blöta oss, så vi drog av oss byxorna och badade i linne + underkläder. Hade så roligt och varmt och skönt där under vattnet tills någon random bitterfitta på 60+ började fota oss och sa att hon skulle ringa polisen om vi inte klev upp. Så vi gick upp och tog på oss kläderna och klättra över stängslet. Så kom hon dit och var rasistisk och kalla oss pissfittor. HAHA. Kul var det.

Sen när jag kom hem bytte jag kläder fort som satan och prata lite med mamma. Sen när jag hade suttit mig till rätta och funderade på att slå igång en film tyckte Erica att vi skulle gå ut och prata lite. Så jag gick ner två kvarter och stod med henne i regnet och pratade om absolut ingenting i mer än en timma. Sen gick jag hem och har precis fått upp värmen i mina händer. Är fortfarande blöt.. -.-

Nu ska jag fundera på om jag ska kolla film eller sova.
puss



snööögg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0