16 juni

Igår for jag, viktor, isabelle, crille, elina och zorba till nautanen och kika läget. Kan ju säga att vägen dit var ett helvete. Guppigt och förjävligt, sen åka två på en moppe när man får mini plats gör det inte skönare. Gode ont i rumpan. Vi gick där och frös lite. Gick och spana in grottorna, kallt var det också eftersom det fortfarande är is kvar därinne. Sen for vi hem och chillade. Sen fick jag, Elina och Zorba tråkigt så vi tänkte att vi far och springer över poolen. Men lyckat, elina trillar och drar med sig Zorba. Och självklart gör dom världens manöver och drar i mig också. Så vi stannade där och badade ett tag. Sen for vi hem, och att åka moppe hem med sjöblöta kläder är ju inte det skönaste. Kallt utav helvete.



Idag bad jag Elina vakna tidigt för tänkte dra med henne på stan. Fick med mig ett par leggins och en tröja. Inte varje dag man hittar nånting här i Gällivare, med tanke på vårat stora utbud. Efter det for vi till Zorba och har typ varit där resten av dagen. Tagit det chill. Nu tänkte jag sticka ut och röka och sen ska jag nog slå igång en rulle. Fiint.
pussss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0