17 juni

hahahaha måste bara visa-

zorba: vad gör do?:)

amanda: roker ;b vad gör do sjelv mannen?

zorba:
Sitter hos isabelle jao! Ska do elina vara med mig?

amanda:
är me henne nu yo ;)

zorba:
fan vad nice brorsan! ska ni vara me mig crille sen?

amanda:
att vi ska :b

zorba:
men mycke bra skit va! ska de ätas först ellar

amanda:
haha du vet de mannen ;)

zorba:
fan vad segt alltså hur ska du hänga med lixom andra planen grabben

amanda:
ah fan vet inte brushan

zorba:
amen hilviti de var jävla knas vad brorsan vi delar samma blod. Är jag mätt är du mätt.

amanda:
vi är kött och blod mannen, och blod är tjockare än vatten

zorba:
de har du rätt i mannen! fast jag behöver dig för en sak brorsan, du måste ge mig din näve nu mannen de mycket viktigt fan!

amanda:
ställer alltid upp för dig mannen, brätta, vad har du på hjärtat?

zorba:
de är så hära fan knarket måste bli levererat till mr.boss imorgon. Fan brorsan annars är jag död inge mera mohammed, fan mannen.

amanda:
fan brushan du har det knivigt, vad du vilka jag ska göra?

zorba:
lämna min knark fan till bossen mannen allt jag ber om. riktig jävla reskept och bjuder på jävla det falaffel

amanda:
jag gör de brushan, allt för dig mannen. vart ska jag hämta din knark ifrån?

zorba: Du hämta knark från mig när du ätit, n är kommer du mannen jag crille snart fan vi tar knark själv sugen som fan

amanda:
vet inte. elina har inte käkat än, inte jag heller fan

zorba:
men fan brorsan ät

amanda:
men fan krubbet inte färdigt än

zorba:
fan asså shit, ska du äta kebab? fan hämta pistolen? rikta mot pannan och säg, morsan, snabba med kebaben för fan!

amanda:
är inte hemma fan

zorba:
shit, brukar funka med pistolen men de löser sig fan, vars är du då?

amanda:
hos elina jao

zorba:
shit hos elina brorsan. respekt alltså, är hon din brud eller?

amanda:
de vet du mannen ;) knullar slynan varje kväll

zorba:
fan vad härligt alltså! Jävla makt du har brorsan! fett härligt när man har en brud och bah jävla slyna om jag säger till dig du lyssnar fan! Annars du har ingen skalle kvar. Du har tur mannen som bangar en het svenne, helst elina.

amanda:
ja fyfan, alla kan inte ha turen att knulla sönder en vit svenne fitta

zorba:
Du har tur mannen! Respekt! Härligt som fa! Har varit sugen på din brud ett tag äre lugnt om jag bangar henne?

amanda:
brushan vi delar på allt. det vet du, de som är mitt är ditt

zorba:
Fan vad härligt! Fan brorsan du betyder mer än knark snart! Ska banga din svenne hora ikväll, så tar vi en vit rand senare brorsan

amanda:
vi gör de fan brushan, snacka om livet bara mannen

zorba:
Jo fyfan! Ta med din slyna när du kommer ;)



lalalal, nu tänkte jag lägga mig i slängen och slå igång en film och sova sen, ska ju upp tidigt imorn för fan. ska äta våfflor hos elina! :D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0