19 juni

Idag är det msmeet, som jag och Elina skulle följa på så stort. Men nejnej, bilen är för låg för att orka ta fyra personer. Och delarna till bilen har inte kommit än, så ingen cruising för mig och Elina blev det inte. Vi får väl ta det nästa år ist ;)

Igår kunde jag iaf inte sova.. igen. Natten innan kunde jag inte heller sova, så har somnat mellan fem och sex nu. Väldigt kul. Sen drömde jag cp dröm inatt om öland också. Gjorde ju saken ännu jobbigare. Läskigt många mardrömmar jag har haft om det där stället, fan snart vågar man inte fara dit.

Nånå, nu snart ska jag upp till malmberget och äta våfflor med Elina, eftersom det inte blev när vi nu skulle göra det.
köössss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0