24 juni

WOHO. Nu är jag peppad! Somnade vid två igår. Simon kom aldrig förbi, han var så seg. Var ju ganska bra dock, man vet aldrig hur länge han kan sitta och prata. Nåja. Vaknade halv 11 idag och var relativt pigg. Egentligen skulle jag sova tills 11 men kände att det var lika att kliva upp. Legade dock kvar i sängen ett tag. Sen gick jag och duscha och mer har jag inte hunnit göra idag. Har fått på mig trosor och bh och tänkte väl dra på mig resten av kläderna och sen ta mig nånting i magen och sen röka en cigarett. Fint.

Lär nog inte uppdatera under helgen. Fast man vet aldrig, pappa ska ju ha med sin dator så det återstår väl att se. Kommer inte vara där inne så mycket. Har redan färdiga planer tills jag kommer fram! :D wohu, är så glad.
Nej men nu ska jag avrunda här, innan jag börjar uttrycka min glädje med 50 smileysar osvosv.
pusss


hahah, jag och sebb 2007
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0