25 juni

Kan ju inte säga att det var roligt att åka bil hit igår. Att sitta tre i baksätet på en a4 var nog det jobbigaste jag har gjort. Eftersom jag är minst var jag ju självklart tvungen att sitta i mitten. Dock bytte adam av mig efter ett tag. Men en bra grej med att åka tre var ju att tiden gick jääävligt fort. Adam och Burck snackar ju på som bara den. Inte fick man lyssna musik heller för man var tvungen att vara social.

När vi kom fram käka vi lite och var social sen for jag ut och träffa Jonas och vi chilla ett tag till Sebbe kom också. Vi satt och snacka ett tag osv. Sen drog vi hem till Jonas och lega där åde. Sen vid ett gick vi ut och dom där båda har ju adhd och springer omkring och dampar sönder. Skojar inte alltså. Helt tokigt. Sen fick jag en stukad tumme mitt i allt och ont som cp gör det. Kan inte tända en cigg eller lyfta nånting. Och igår kunde jag inte ens smsa med den. Men nu är det dock lite bättre. Den är bara uppsvälld nu. Börja blöda på benet gjorde jag också för stod lutad mot ett hus så kommer sebbe och lyfter upp mig och skrapar upp allting. Myys. Sen fick jag typ fläskläpp också, HAHA. Sexy.

Nåjaaa. Vid fyra kom jag hem tror jag? Då satt jag och snacka med alla fulla personer och sen gick jag och sov. Och blev väckt klockan tre idag. Nu tänkte jag börja fixa mig lite åde.
pussciao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0