26 juni

Jag vill inte hem, jag vill inte hem, jag vill inte hem, jag vill inte hem, jag vill inte hem!!!! Ne fyfan. Allt är så jävla underbart här och jag har haft så jävla roligt. Hade kunnat vara här föralltid. Dock hade det inte varit samma sak.

Idag har vi iaf busat på som vanligt, börja blåsa nå så förjävligt kallt på kvällen så vi satt bara inne och myste på osv. Drog endast ut för att stilla nikotinbegäret och sen gick vi fort som satan in igen. Sen vid ett skulle jag börja dra mig hemåt för att hinna packa mina grejer innan Adam gick och la sig. Men det gick ju som det gick, så fort jag reste mig upp blev jag lika fort tillbaka dragen. Så fick sitta där en timma. Var väl ganska bra det dock.

För övrigt har jag haft det super jävla fucking bäst alla dagar. Inte en sekund har varit tråkig, tänker inte sitta och skriva ut allt vi gjort, för vissa saker hålls hemliga, och andra saker är helt för onödiga för att skrivas ut. Sen skulle det bli ett jävligt långt inlägg.

Nånå, kanske borde sova strax. Ska upp klockan tio imorn, sen ska jag vara färdig fixad osv före klockan elva. Då ska jag klampa över till Jonas hus väcka han och Sebbe. Mahaha. Hade varit kul att kasta vatten på dom, men dom har visat klart och tydligt vad som hade hänt med mig om jag gjorde det. Så får ta det den lugna vägen och lägga sig på dom eller nånting åt det hållet.

Nu ska jag sluta tänka tankar som jag inte borde tänka och gå och lägga mig i sängen.. Eller vänta lite... Jag måste ju sova i soffan inatt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0