27 juni

Till alla som försökte komma in på min blogg igår så fick jag damp och stoppa lösenord. Men det är borta nu, och kommer inte tillbaka!

Idag for jag då sorgligt nog hem från lycksele. Skulle ju upp tidigt för att väcka Jonas och Sebbe.  11 hade vi ju planerat, slog till och med vad om en cigg för dom var så säker på att jag aldrig skulle komma då. Vilket jag inte gjorde heller eftersom jag var sjukt jävla trött imorse. Men vid halv tolv började jag röra mig dit och gick och väckte dom. Vi satt bara och prata osv och sen vid två var jag tvungen att dra hem för då skulle vi börja fara. Vi drog in till stan och hämta Burck och Adam från emmoths studio, Burck hade ju blivit tatuerad. Ojoj. Vi klämde iaf en pizza innan vi satt oss i bilen och rullade hem. Fyfan vad jobbigt det var. Speciellt eftersom den här gången fick jag ha mamma och pappa på sidan om mig. När jag kom hem var jag med Elina iaf osv.

~

Alltid när man lämnar lycksele hamnar man i en tillfällig depperiod, jobbigt är det, ja. Men det är så jävla värt det, för stunden man är där är man nog lyckligast på jorden. Visst, hör själv hur jävla töntigt det låter. Men det är så det är. Inget slår det stället. Allt är så förbannat bra!

Nåja. Vill bara berätta allt som har hänt så alla kan förstå hur roligt det är där. Men sanningen är den att det behöver inte hända 180 olika saker för att det där stället ska bli roligt. Vi har inte gjort så jävla mycket där. Vi har suttit hos Jonas och dunkat musik, pratat och bara allmänt svamlat. Jag har blivit lyft upp och ner och hit och dit och överallt. Legat i en soffa och hållt på och somna men allt det där var så jävla roligt, oavsett om det egenltigen inte är något alls. Gör man sånt här i Gällivare blir man ju uttråkad direkt. Och på tal om Gällivare och för att snabbt byta samtalämne innan det hela blir för deprimerande så vart i helvete är värmen och solen? Solen lyser för fullt, men den ger ju ingen som helst värme. Fejksommar är vad det kallas. Från insidan ser det jävligt varmt ut, men när man väl kommer ut är det ju hur kallt som helst. Vill slippa att klä på sig i 15 olika tröjor för att inte frysa, vill slippa använda vantar när man kör moppe. Det är fan inte acceptabelt att använda tjocktröjor och vantar i slutet av juni god damnit!!

Ne, nu börjar jag bli trött. Ska läsa lite bloggar för att minska antalet inlägg, sen ska jag pysa i lådan.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0