29 juni

Jag tänkte bara stanna inne resten av dagen, men sen frågade Elina om vi skulle umgås och tänkte att det är bättre att fara ut och försöka hitta på någonting och skingra bort tankarna lite, än att sitta inne och tänka på allt. Till en början kände jag inte mig som världens bästa sällskap, hade inte mycket att säga men efter ett tag släppte det lite. Vi for först runt lite och sen for vi till coop och träffade Viktor, Crille, Konungen, John och Jerser. Vi satt inte där många minuter förän jag, Elina, Viktor, Crille och Jerser for upp till Viktor. Sen spenderade vi lite tid där. Sen vid elva skulle Viktor fara upp till "stoppstugan" så jag och Elina for hem till henne och gick ut på en promenad och sen kollade vi Shutter Island. Somnade i hennes säng med en hund bakom benen och en kring magen, gosse skönt var det iaf. Vid tre for jag hem.

Just nu gör jag inget särskilt. Har slängt ner lite kläder i resväskan, funderar hårt efter varje plagg jag lägger ner dit eftersom jag har en stor förmåga att packa ner dubbelt så mycket kläder som jag behöver. Tyvärr. Brukar vara två väskor för en vecka, men nu måste jag klara mig på en. Dock är den gaaaanska så stor så borde gå det här.

Nåja. Nu ska jag tömma sängen så jag kan lägga mig i den, sen ställer jag larm på halv tolv så jag hinner upp och duscha innan vi drar till svanparksfiket och fikar lite.
pusss


bild från igår - viktor :)


bild från igår - jerser, elina och viktor (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0