3 juni

Fel att inte vara som en zombie på morgonen. Fel att vara pigg. Och man blir ju inte piggare när man ser att det regnar ute. Då har man ju ännu större lust att fortsätta sova. Men duktig som jag är, pallrade jag mig till skolan och gjorde ett matte prov. Sen har jag varit jävligt flitig idag. Skrivit klart fixnings sakerna på min rapport, skrivit tre sidor so, och svarat på 20 frågor om teknik. Har gjort ett so prov också, som det lär bli omprov på. Har nog aldrig jobbat så här hårt hela mitt liv. Riktigt stolt måste jag ju erkänna att jag känner mig. Tillochmed Natha blev stolt över mig. Ojoj. Då har man varit duktig.

Förövrigt kom jag hem precis. Tänkte faktist städa mitt rum, är ju riktigt duktig på att använda mitt golv som garderob. Sorgligt nog, även fast jag har en klädhängare utanför garderoben hamnar dom ändå på golvet.. Nåja. Ska nog göra det, men först, ska jag givetvist göra resten av mina roliga Teknik frågor, förstås. Om jag överhuvudtaget kan skriva, mina händer/armar skakar som jag vet inte vad. Riktigt störande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0