6 juni

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!... osvosv. :) HEHE


Idag har det iaf varit en konstig dag.. Har tvättat mitt hår 5 gånger.. Efter jag hade vaknat vid två typ drog jag till Elina, färgade hennes hår, och hon färgade mitt underhår + min lugg svart. Sen åt hon, och sen for vi hem till mig och så åt jag. Sen drog vi på coop och mötte Zorba där. Fixa mer hårfärg. For hem till henne och blonderade min utväxt och färgade halva zorbas hår. Sen när jag sköljde ur min färg såg jag att jag hade fetaste fläcken rakt på skallen så stoppade blondering där också, och sköljde ur det efter ett tag. Sen tog jag mer svart och stoppa i luggen eftersom det blev helt failat. Då hade jag tvättat håret 4 gånger. Lagom jobbigt, speciellt eftersom Zorbas hårfön suger kuk. Sen gjorde vi inte så mycket. Tog det lugnt bara.

Sen när jag kom hem, för en timma sen snart, så hoppade jag i duschen och knarka silverschampoo eftersom det inte är allt för kul att ha gul utväxt. Så det var 5 gången jag tvätta håret. Kul. Kändes lika värt alla gånger.
Nåjaaaaa. Nu ska jag hämta schemat och skriva det här till Elina.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0