7 juni

Blev en lång natt igår. Hände lite grejer och mer ska vi inte gå in på. Men visst klart ångrar jag det. Jävlig dålig tajming om inte annat. Nååånåååå. For till skolan vid nio idag, gjorde ingenting. Tömde mitt skåp och satt och titta på när dom andra städade skolan. Jag är ju för cool för att städa ;) Sen blev det för drygt så jag och Elina drog till Zorbis och vi for till hennes skola och loda. Sen vid tolv drog jag och Elina på stan och hon köpte skor till balen bland annat, och sen fixa vi lite mer grejer. Hennes mamma bjöd oss på fika också. Satt ju lagom fint i kistan. Sen drog vi till thailand i 30 min. Brände mig i ansiktet gjorde jag också så röd som en jävla tomat är jag, fräknig utav helvete också..

Betygen satts idag klockan 12, så behöver inte gå till skolan resten av veckan. Men sista veckan är alltid rolig i skolan, alla är så glada osv. Så visst fan ska jag till skolan. AWESOME

Nu ska jag hitta något som hjälper mitt onda.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0