9 juni

Har inte så mycket att skriva. Idag var sista dagen på tallbacka ever. Känns fan tråkigt, vill inte lämna fina tallbacka. Så roligt där, och alla bus man har hittat på. Ojoj. Idag i skolan hade vi uppdraget skiten iaf, våran fräna klass kom tvåa, 1.5 poäng ifrån att vinnarna. Så duktiga. Sen har vi sjungit lite och sen for vi på nex och käka mat. Äcklig mat dock. Bleee. Sen for jag och Elina och köpte ett par skor åt mig, och sen drog vi till Zorbis. Vi for upp till björnfällan och titta studentbalen. Sen har vi busat på bara.

Imorn är det fan bal, och jag börjar fan bli nervös. Sen kommer jag ha ett fint sugmärke också, taaaaaaaaaaack! Nånå. Ska inte tänka på imorgon nu utan gå och fixa sminksakenhelvetet nu.
puss








cissi och mongoladam :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0