en liten lista medans jag väntar på krubb ;)

Senaste

Låt du hörde: as we enter - nas & damian marley
Film du såg: Shutter island
Mat du åt: en jordgubbe? ;o
Kram: jonas
Puss: sebbb
Känslan: oro
Resa: lycksele ;)
Glädje: vet inte
Dröm: oj, drömde två konstiga drömmar, i ena hade jag sex med crille, i andra var jag i fängelse med natha och elina.
Person du träffade: pappa
Personen du pratade i telefon med: elinis
Personen du fick sms av: Sebbe
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: yesterdaaay
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: köpte johannas yoghurtar :D eheh

Allmänt

Ska bli skoj: öland! :D
Ska inte bli skoj att: oj, vet inte. packa klart kanske
Sparar till: ingenting
Pålägg som gäller: vet inte :G
Önskar att jag var bättre på: att sjugna :o hehehe, eller nått
Dagens dryck: inget
Vad saknar du: lycksele
Tre band/artister: ehm, vet inte. dead by april är bra, och shinedown, men kan inte välja ut tre st.
Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, fixat, dator
Brukar du svära mycket: ja!
Hur tidigt stiger du upp: kring 14 och frammåt
På helgerna: samma som ovan.
Vad ska du göra ikväll: ska på bio :D
Hur många timmar sover du per natt: orkar inte räkna, men brukar somna kring 4-5-6 och sova till 3-4-5-6 :D HAHA
Vem är snyggast i världen: omöjligt att välja en
Vad är det för veckodag: vet itne.. torsdag? eller kanske onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: vet inte, :o
Favoritplagg i garderoben just nu: har nog inget, jeansleggins kanske ;D
Längd: 164.5
Vikt: vet inte, och vill inte veta.
Byter gärna garderob med: typ dom här fräna kändisarna :D
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: eh vet inte.
Mitt rum kan beskrivas som: fult är det enda ordet
Mig själv med tre ord (just nu): trött, röksugen, arg
Jag tränar: aldrig
Jag ville bli när jag var liten: modell :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0