*

Tänkte bara berätta lite om igår.

For upp till kyrkan vid halv elva. Mötte Elina, Crille och Zorba där. Vi stod och prata bara osv. Sen gick vi in i kyrkan och folk började sjunga. Tänkte att inte fan kommer jag börja gråta, så jävla hemskt var det ju inte. Men när Helen gick upp och sjungde börja jag fan dö tjuta. Och det blev bara värre hela tiden. Sen när alla nior skulle upp och sjunga gick det ju inte bättre. Tror jag sjöng som max 5 rader från hela låten. Gick inte att sjunga, och det är verkligen inte lätt när man gråter. Sen när alla hade sjungit klart osv slutade jag gråta. Och alla nior gick till församlingshemmet och fikade åde. Då grät jag inte heller. Sen när alla hade fikat klart och fått sina betyg åde gick vi ut och hela klassen fotades. Och då grät jag inte heller. Sen sa jag att hela klassen skulle ha gruppkram och då börja Johan den jäveln sjunga we will sitll be friends forever osvosv. Då började jag asgråta igen. himla roligt.

Sen for jag hem iaf med mamma. Sen vid ett for vi och pappa upp till välkomma och kika när adam tog studenten eller vafan man nu säger. Sen vid fyra drog vi och käka på thai. Då började det även att damp regna och åska lite. Men det gick över efter ett tag. Sen har jag varit med trevligt folk osv.

Nu tänkte jag gå och sminka mig och vänta på mat.
puss


snodde bild från sussie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0