Guess I'd rather hurt than feel nothin' at all

Det är ganska så sjukt najs att vara vaken hela natten. Man hinner med så jävla mycket. Har varit ute och gått i en timma typ. Och smart amanda tar på sig huvtröja när det är 20 grader i solen. Eftersom jag ändå gick på en öde väg drog jag av den och knata i bh. Sen efter ett tag kommer jag närmare golfbanan, men jag tänkte att inte är det väl nå folk som är ute och golfar så här tidigt, det tror jag då inte. Kikade lite snabbt åt vänster och såg världens flock med folk. Kändes ju ganska roligt. Tittade lite snabbt åt höger också och såg några små hus där och en gammal gubbe som stod bara några meter ifrån mig. Kändes ju lite roligt, speciellt eftersom jag för bara någon sekund sen fick ett kryp på mig och började hoppa och skrika.. Amanda i ett nötskal säger jag bara. Och tackvare det där jävla krypet känns det som att det kryper över hela mig och hjärtat slår alltid dubbel slag när jag ska titta om det är ett kryp på mig - vilket det aldrig är. Nånå. När jag kom in hoppade jag direkt i duschen.

Har massa saker att göra idag känns det som. Är väl lika att börja nu då. Ska -

  • packa, ordentligt! Inte proppa hela väskan full med kläder eftersom jag bara ska vara borta 4 dagar
  • dammsuga
  • dra till blåforell och beställa biobiljett med elinis
  • köpa cigg
  • umgås med folk
  • ev. hämta kläder från johanna
  • ladda batterier till kameran
  • ladda ner mer låtar

Sen kanske det är något mer men kommer inte på det för tillfället, nu ska jag börja fixa packningen. Som kommer gå åt helvete..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0