I told you I was trubble

Hemska natt, hemska natt.. Har inte sovit mycket alls. Somnade första gången klockan sju sen sov jag till nio ungefär, vaknade helt panik och bara lega och tänkte och stirrade till efter tio nångång. Sen vaknade jag igen vid tolv och legade och smsa till halv två ungefär. Sen blev jag så trött så jag somnade om till tre, legade vaken till halv fyra, och sen somnade om och vaknade för tio min sen ungefär.

Just för tillfället är allting bara skit och jag vill nog egentligen bara hoppa ur fönstret och aldrig mer öppna ögonen. Ja fyfan.. Tänker inte ens skriva mer. Blir bara skit av alltihop..

Måste bara tilllägga - FYFAN VAD JÄVLA STÖRD I FUCKING HUVET JAG ÄR, ALLT ÄR MITT FUCKING ÄCKEL PROBLEM. DÖÖÖÖÖÖ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0