Schema

alla andra förutom Elina kan skita i det här inlägget för det är enkom till henne. PUSSVAA

Måndag 7/6
Sista chansen att göra omprov/kompletteringar samt färdigställa arbeten m.m. på förmiddagen. Betygen ska vara satta klockan 12.00.
Städdag: Samling i stora NO-salen klockan 9.00. Vi ska städa både ute och inne samt tömma skåpen. Era städområden får ni veta av mig. Lunchen serveras klockan 11.30. Därefter ska jag åka med klass 8B till kommunhuset och ordna utställningen "Nya Gällivare". Ni får gärna komma och titta. Se annons i denna veckas "Kometen"

Tisdag 8/6
Samling på Tallbacka IP klockan 9.00.
Turnering i fotboll eller brännboll samt grillning av hamburgare på Tallbacka IP. Ni ska sätta ihop ett fotbolls eller ett brännbollslag. Helst ska alla delta.
Slut för dagen ca 13.30

Onsdag 9/6
Samling i NO-salen klockan 9.45.
Högstadiet ska arbeta med UPPDRAGET där det gäller att samarbeta inom många olika områden för att bli den segrade klassen som vinner en tårta till klassen. Slut för dagen ca 14.00
Eftersom vi har kvar lite av våra pengar kan vi gå ut och äta lunch på t.ex. O´Learys eller på "Glada Kocken". Bestäm vart ni vill äta så beställer jag bord.

Torsdag 10/6
Kompledighet för hela klassen hela dagen för att ni deltog i kvällsaktiviteten på "Dansens dag" samt följde med till Luleå. På kvällen sker den stora avslutningsfesten på Nordan i Malmberget med insläpp från klockan 19.00. Middagen börjar klockan 20.00. Där dukas det fram en buffé med en massa godsaker, vi blir uppassade av serveringspersonal, det blir dans till toner av Just 4 Fun, lotterier m.m. Jag hoppas att alla följer med och det går att ordna en plats om man vill ändra sig.
Slut ca klockan 01.00

Fredag 11/6
Vår skolledning har i samråd med musiklärarna på TBS beslutat att skulavslutningen blir i Malmbergets kyrka klockan 10.30-11.00 för högstadiet. Föräldrar och Syskon är varmt välkomna att vara med. Efteråt samlas alla niondeklassare i församlingshemmet för gemensam betygsutdelning samt fika.

Därefter önskar vi varandra en trevlig sommar. Jag vill också passa på att på detta sätt tacka de föräldrar som jag inte får möjlighet att träffa för den tid jag har varit mentor för era trevliga och duktiga ungdomar och önskar er och dem allt förr inför framtiden.



så där elina, tack för att du gjorde så mina fingrar gick sönder.
PUSS PÅ SOMMARLOV ANYWAYS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0