15 mars

Hemsk natt, hemsk morgon, hemsk dag. Nja, ska inte överdriva, dagen har inte varit så hemsk, men natten och morgonen var det. Har gjort bort svenska nationella nu iaf. Äntligen. Imorn har vi dock nationella igen, i engelska den här gången. Suuug.

Annars så sitter jag här och fryser och väntar på att kaffet ska bli klart. Har dock ingen aning om när det blir det. Fast lär väl höra när elefanterna i rummet brevid hoppar nerför trappen. Bra plan där. För övrigt känner jag mig sjuk. Febrig typ. Men i helvete heller att jag tänker bli sjuk. Inte nu.

Nä, nu ska jag tvinga mamma att fara till frasses och hämta mina anteckningar som jag glömde där, sen ska jag supa kaffe.

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0