17 mars

Riktig stolt över mig själv. Har besämt igår, tror jag det var. Att gå på alla lektioner fram till påsk. Idag försov jag mig dock, och den här gången var det inte meningen, som det brukar vara alla andra gånger. Jag ska iaf klara det. Haft mycket frånvaro på senaste tid, står det i min IUP pärm också. vojvoj.

Annars så har jag mycket att göra nu. Först och främst måste jag fylla i bladet till utvecklingssamtalet som jag har idag. Sen har jag ett jobbigt jävla No prov på måndag som jag egentligen skulle gjort för några veckor sen. Sen ligger jag typ 70 tal efter i matten, och har prov nästa vecka. Har inte heller gjort förra matte provet. Har också en HK läxa till fredag, och typ 30 frågor om andra världskriget som skulle varit inlämnad i fredags. Kul. Fullt upp då eller? Herregud. Orkar inte.

Annars så är jag förbannat trött just nu, tror jag ska gå och lägga mig i sängen. Kanske bättre att sova tidigt ikväll, men blir ju aldrig. Glömmer typ bort att jag är trött. Jaja, skit samma. Nu ska jag läsa bloggar och börja skriva på det där pappret.
puss


solen lös så fint idag, så var cool och stoppa på ett par brillor ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0