20 mars

Igår började det med skola, hade lektion tills halv tio ungefär. Så for vi på någon konsert grej. Fan sjukt rolig. Efter det gick jag med Elina på marknaden, Gobba gick med oss en sväng också. Gick runt där i snöstormen och frös. Sjukt jobbigt när det är folk överallt. Man undrar ju vart alla gömmer sig. Efter vi varit där for vi hem till Elina och värmde oss i hennes säng. Hon bakade kladdkaka och jag höll på att somna dit, helt död var jag. Mamma hämtade mig vid fem iaf. Åt och fixade mig lite. Sen resten av kvällen var kul. Orkar inte berätta allt som hände. Har varit helt tokigt här i Gällivare, folk har slagits med järnrör, basebollträ och bråk överallt. Härligt.

Idag ringde Elina och väckte mig. Hann inte ens duscha, vilket hade varit väldigt behövligt. Men nejnej. Jag fixade mig och sen knatade jag till Elina, och vi gick in på marknaden igen. Träffade Ida och Julia och gick med dom en sväng. Sen har vi gått runt där och träffat lite olika folk. Vid halv fem for vi hem.

Ikväll blir det att vara med Elina och två andra fräna igen. Får se vart vinden tar oss.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0