21 mars

Var helt jävla slut igår. Ont i benen och helt utslagen. Somnade vid fyra inatt, eller imorse kanske man säger? Ja, iaf och vaknade sen vid halv fem imorse. Gick ner och såg att hela köket var fullt i folk.. Nej, inte direkt, satt fem personer där. Satt där ett tag, sen gick jag upp. Hade verkligen behövt en dusch just nu. Men orkar inte än. Ska nog vänta tills efter maten.

Idag ska jag kanske vara med Ida och Isso iaf. Om jag orkar dvs. Hade egentligen behövt sitta hemma och göra alla mina frågor om andra världskriget som ska vara inlämnat imorn. Och hade behövt plugga till No provet som jag har imorn också. Får se hur det blir. Nu ska jag gå och be mamma massera mig, och klaga på min hals som gör ont. Tror jag håller på att bli sjuk.. -.-'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0