22 mars

dagens låt: broken - everlast
dagens frisyr: toffs grej, sen flätathårband
dagens smink: foundation, concealer, ögonbrynspenna, kajal, mascara
dagens klädsel: mjukis, linne, kofta
dagens planer: jobba,
dagens vill ha: sommar!
dagens saknad: många
dagens drog: musik
dagens tråkigaste: att det är fyra dagar kvar till fredag
dagens finaste: ingen
dagens kram: ingen tror jag?
dagens humör: konstig ;o
dagens mående: funkar väl
dagens borde: jobba matte
dagens parfym: adidas
dagens bästa: typ våfflor ;D
dagens sämsta: mycket att göra, stökigt rum, osvosv
dagens sysselsättning: facebook spel -v-
dagens köp: ingenting
dagens längtan: sommar
dagens fundering: borde jag, eller borde jag inte?..
dagens middag: nå äckligt skit
dagens kärlek: ingen
dagens skratt: ingenting jag kommer på nu,
dagens tanke: varför måste du vara så jävla underbar?
dagens irritationsobjekt: matteboken ;o
dagens smycke: halsband, armband, ringar, öronhängen
dagens önskan: att allt bara kunde bli som förut


söt ;*

Nu ska jag gå och hämta lite kaffe, sen ska jag faktist jobba lite matte, wihu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0