23 mars

Fan chill dag idag. Började åtta, sen hade tre lektioner, och fick sluta klockan tolv. Då for jag och Elina på stan och tog en fika på nyfiket. Gosse gott om inte annat. Sen har vi tagit det piano. Mamma hämta mig när hon slutade jobbet och for med henne på coop. Sen efter jag hade ätit for jag tillbaks till Elina, vi gick på coop igen och hon köpte godis, sen gick vi hem till henne och började kolla desperete housewives, hann dock inte kolla klart eftersom Marc och Tompi kom utanför, vi satt och snacka med dom ett jävla tag. Körde runt på massa stigar åde. Sen vid 11 gick Elina in och dom körde hem mig.

Nu sitter jag här och är förjävla trött. Sovit så jävla dåligt som senaste två nätterna. Inte okej. Får hoppas det blir ändring på det. Får iaf börja 8.50 imorn, eftersom vi har nationella. Ett litet + iaf.

Nånå. Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna osv.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0