24 mars

Började 8.50 med nationella. Satt där och skrev en halvtimma kanske? Sen var jag klar och fick sitta där och dryga ett tag. Efter det har vi bara haft hål tills tio i ett. Då hade vi matte, och sen fick vi sluta. På hålet satt vi ute i solen och stekte. Är ju som på tallbacka man steker. Kommer en och en annan bild senare. Måste vänta tills pappa kommer hem först, måste nämligen ha hans telefon för att föra över nånting eftersom jag inte har någon kabel till min tfn.

Jåjå. Efter skolan gick jag och Elina hem till mig och blonderade mitt hår. Hon har precis farit hem och jag har precis tagit bort handduken. Ser ju ut som att det blev en skillnad. Får väl se hur det ser ut sen, när håret har torkat och inte ser ut som massa nudlar som hänger ner. Nu ska jag gå och ta kaffe som jag så fint kokat.
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0