25 mars

Fan vad solen steker, så jävla skönt! Om det fortsätter så här kommer ju det vara sommar på nolltid. Fast skulle inte bli förvånad om det börjar snöa snart igen. Förrförra året (?) snöade det ju i början på juni. Hemskheter.

Var annars jävligt trött imorse, tänkte inte gå till skolan. Men duktig som jag är gick jag iaf. Gjorde ett matte prov på morgonen som inte var allt för svårt. Sen har dagen flytit på. Klockan tolv gick jag hem eftersom jag inte hade någon större lust att fara och åka skidor. Idag får jag se vad som händer, hade verkligen behövt städa mitt rum.. -.-

Kan lägga in en bild på mitt väldigt slitna hår som för en gångs skull äntligen börjar få lite förändring. Blonderingen igår slet jääävligt mycket på håret. När jag borstade håret lossna det typ 5 stora tussar från håret. Ojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0