29 mars

Skön dag idag. Fick sluta två timmar tidigare. Jag och Elina drog till stan och käka en strips från mds, sen drog vi till badhuset och solade 18 min. Känns ju härligt att inte längre gå runt som en alvedon eller något. Mindre härligt var ju att jag reste mig fort som satan och hela min hjärna blev typ obalanserad. Kändes som att jag skulle svimma/spy 150 gånger. Mysigt. Det gick över efter ett tag iaf. For och fixade cigg, och sen for vi hem. Direkt jag kom hem hämtade mamma mig så for vi till farfar som fyller 87 år idag. Fan, inte är han då ung inte. Ah, där var pappa iaf och vi käka tårta och drack kaffe, sen for vi hem.

Idag har jag bestämt mig för att plugga lite. Måste göra det. Provet är på tisdag god damnit. Och imorgon har vi bad också. Första gången på typ 3-4 (?) år. Kul, verkligen -.- Men måste man så måste man.

Nu ska jag ta bort min handduk från skallen och sätta igång här.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0