31 mars

Igår kom jag hem vid tolv, var sjukt trött så hoppade nästan direkt i sängen. Vaknade klockan sju helt död. Orkade inte kliva upp så fortsatte sova till halv tio typ. Då fixade jag mig lite snabbt och gick till skolan, precis i tid för provet. Som var hur svårt som helst, tyckte alla typ. Så var ju bra, jag hade ju inte plugga nånting direkt typ. Efter skolan följde jag med Elina till coop iaf. Sen for vi hem till henne och jag börja läsa en asbra bok. Fan, måste låna den sen. Asbra ju. Jaja, vi somnade iaf, först ringde William och väckte mig (-.-), och sen ringde mamma och var påväg att hämta mig. Vela bara slå henne. Mahha

Idag händer det lite grejer, haha, inga speciella direkt.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Sen ska jag göra nått annat. Kan ju avsluta inlägget med att säga:

Grattis till världens bästa pappa! (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0