5 mars

Igår var väl en helt okej dag. Skulle sova hos Elina så vi for först hit och hämta lite grejer, sen tog vi bussen vid ett hem till henne. Vi käka lite osv. Sen vid två hoppa vi i sängen. Hörde att Elina hade somnat och jag bara legade i sängen och hade ont i magen och kunde inte somna. Sen blev jag ledsen och börja gråta och fick panik, så nångång strax efter tre tog jag mitt pick och pack och gick ut i kylan. Började typ hyperventilera och trodde jag skulle svimma, sen kändes det som att jag skulle spy. Gick och satt mig vid en busshållplats och satt där ett tag. Kände mig helt död och bara stirrade ner i marken. Sen kom jag hem halv fem ungefär, då hoppade jag ner i min säng och höll på att frysa ihjäl. Efter ett tag somnade jag.

Idag ska bli en bra dag har jag besämt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0